Forum Racing Stalowa Team Strona Główna Racing Stalowa Team
Racing Stalowa Team
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Fiat Coupe 2.0 16v Turbo

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Racing Stalowa Team Strona Główna -> Nasze auta
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mallyna
KLUBOWICZ



Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:53, 29 Lip 2009    Temat postu: Fiat Coupe 2.0 16v Turbo

Początki Były ciezkie,kosztowało mnie to bardzo duzo czasu,mase nowych części,nie wspominam już o kosztach,praktycznie kazdy grosz pchałem w auto.
Tak wygladał przed malowaniem,już na nowo-nabytych felgach Postert (17'),jednak ze starym kolorem !

[link widoczny dla zalogowanych]


A Tak kilka dni po malowaniu,KOLOR moim zdaniem idealny BIANCO-POLARE ...zaczynamy składanie,mozna powiedziec auto w surowym stanie,środek kompletnie wybebeszony
,tapicerka i elementy deski rozdzielczej w kawałku,masa śrubek,maskownic,kołków.Decyzja była ciężka,nie miałem pojęcia za co się zabrać.

[link widoczny dla zalogowanych]

Kilka spokojnych Dni i Coupeta zaczyna przypominać rasowego Fiata Coupe Turbo --->

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
Prace do dziś dnia trwaja i jak na razie nie mam pojecia kiedy wszystko ogarne...Każda rzecz od malowania po skrzynie
,kończąc na wymianie zawieszenia,wahaczy,tarcz i klockow,zaczepiajac o kable i świece (NGK) wymieniając-->

[link widoczny dla zalogowanych]
czujnik halla
-czujnik położenia wału korbowego
-zawór Vae
Usterki przez ktore auto jezdziło na trybie awaryjnym,kręcąc się do 4000 obr i odcince zapłonu.

[link widoczny dla zalogowanych]

Biały Kruk oprócz nowego lakieru (Bianco-Polare )dostał:

-nowe wzmocnione sprzegło od 20VT
-chip EVO (od Ciamila ;D )
-przelotowy wydech z koncowym tlumikiem mugen
-felgi 17 postert,opony przód nowe 205/35 tył kupiłem okazyjnie od znajomego 215/40
-blow off proper I
-filtr stozkowy
-juz 5-z kolei skrzynia
-nowe wahacze,mc.persony przod
-olej volvo 10w60,filtr,olej w skrzyni biegow
-ksenonki 6000k-niestety trzeba kupic nowa przetwornice..
-zegar doładowania
-konsola w kolorze (czarny Akryl)
-nowy akumulator
-rozrzad,wszystkie paski(rozrzad,balans itd )pompa wody.
-SMT6 inaczej PIGGY BACK posiada funkcję logów zapożyczoną z wyczynowych komputerów stand alone, która daje możliwość
zgrania warunków pracy silnika na dysk twardy laptopa w celu kontroli
parametrów pracy, jak również ewentualnych korekt map paliwa zapłonu czy innych
dodatkowych urządzeń mających wpływ na pracę silnika,dzieki temu pojawiły sie dodatkowe mapy doładowań.

Na Dzień Dzisiejszy prace ida powoli,brakuje troche czasu oraz pieniedzy(brak pracy)
Do wymiany idzie ;
-amortyzatory tył
-klima do nabicia(niestety nie wiem czy w tym roku nie odpuszcze),kasa przyda sie na pewno na co innego...
-W planach sportowe zawieszenie EIBACH Pro-Kit chociaz i tak nisko siedzi ...
-szyba przód dostała dwa razy kamieniem spod koła

Pewnie o wielu rzeczach zapomnialem nie sposob jest wszystkiego spamietac...
Mialem male ekscesy ze skrzynia biegow,kto jezdził to wie (radziu ,bobslej ) wsadzona jest 5 z-kolei ... powodem byly krzywe polosie,
padał non stop mechanizm roznicowy, tzw(satelity latały po całej obudowie,rozbijajac ja,olej lał sie strugami.NA ostatniej skrzyni zrobilem moze
5 km...

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Na zdjeciach widac np? brak lusterek,lampy,i kilku detali,wszystko powoli,ciezko troche z czasem ale staram sie wszystkiemu podołac a jak sie wszystko samemu robi to po prostu troche czasu brakuje...
Chce wszystko poskladac do ostatniej srobeczki ... Ogolnie nie mam problemow z Coupeta-ponoć jednostka 2.0 16v Turbo ma problem z panewkami,mowi sie o awaryjności tego silnika,
katalizator został wywalony,jest pelen przelot,zakonczony tłumikiem przelotowym mugen.
Cisnienie oleju przy tem.100 stopni lekko ponad 1,5 bara



[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mallyna dnia Śro 11:22, 29 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
freddy
Przyjaciel Klubu



Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Stalowa Wola

PostWysłany: Śro 23:10, 29 Lip 2009    Temat postu:

wow...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szubik
Przyjaciel Klubu



Dołączył: 18 Lip 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:39, 30 Lip 2009    Temat postu:

Ladna:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
graham
KLUBOWICZ



Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: RST

PostWysłany: Nie 21:11, 09 Sie 2009    Temat postu:

powodzenia w dalszym skaładaniu Smile oby jak najszybciej ale pamietaj składaj dokładnie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Racing Stalowa Team Strona Główna -> Nasze auta Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin